مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 11:552023-08-05اقتصادي

افزایش 30 درصدی صادرات محصولات کشاورزی از فارس


رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس از صادرات بیش از 21 هزار تنی محصولات بخش کشاورزی در سه ماهه امسال از گمرکات این استان خبر داد و گفت: این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته به لحاظ وزنی افزایش 30 درصدی یافته است.

- ایسنا/فارس رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس از صادرات بیش از 21 هزار تنی محصولات بخش کشاورزی در سه ماهه امسال از گمرکات این استان خبر داد و گفت: این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته به لحاظ وزنی افزایش 30 درصدی یافته است.

مجتبی دهقان پور شنبه 13 مرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه افزایش مذکور بدون در نظر گرفتن سهم قابل توجه محصولات سبزی و صیفی که عمدتا از گمرکات بوشهر و بندرعباس صادر می شود، است، عنوان کرد: ارزش دلاری این صادرات نیز 24 درصد افزایش نشان می دهد.

او با بیان اینکه میزان ارزش محصولات صادر شده بخش کشاورزی فارس 21 هزار و 617 هزار دلار بوده است، اظهار کرد: سهم کالاهای صادراتی بخش کشاورزی نسبت به صادرات کل کالاهای غیرنفتی این استان به ترتیب از نظر وزنی و ارزشی معادل 9 و 11 درصد است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به اینکه عمده کشورهای هدف صادرات شامل عراق، افغانستان، آلمان، ترکیه، پاکستان، قطر، کویت و امارات متحده عربی بوده، عنوان کرد: سهم صادرات محصولات مختلف کشاورزی از لحاظ وزنی به ترتیب شامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی صادرات محصولات کشاورزی از فارس

افزایش 30 درصدی صادرات محصولات کشاورزی از فارس