مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-21سياسي

زائران سفر خود را به روزهای منتهی به اربعین موکول نکنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، منجزی با بیان این که کم و بیش فعالیت موکب ها در عراق برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی آغاز شده است، - عضو کمیته هماهنگی و توسعه تسهیلات و خدمات اربعین در کشور عراق از زائران اربعین حسینی خواست که برای سفر خود برنامه ریزی داشته باشند و سفر به عتبات عالیات را به روز های منتهی به روز اربعین موکول نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، منجزی با بیان این که کم و بیش فعالیت موکب ها در عراق برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی آغاز شده است، گفت: هرچه به زمان اربعین نزدیکتر می شویم، تعداد موکب ها بیشتر خواهد شد و شاهد فعالیت تعداد بیشتری از آن ها خواهیم بود.

وی در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت سرویس های بهداشتی به خصوص در مناطق مرزی و مشکلاتی که سال های گذشته زائران در این ارتباط با آن روبرو بودند، گفت: موضوع سرویس های بهداشتی، یک مسئله مهم برای زوار است، در سال جاری در آن سوی مرز شلمچه و مناطقی که امکانات در این حوزه وجود نداشته است، سرویس های بهداشتی دائمی ساخته شده و در برخی از مناطق نیز سرویس های بهداشتی سیار برپا شده است.

این عضو کمیته هماهنگی و توسعه تسهیلات و خدمات اربعین در کشور عراق همچنین با توصیه به زائران مبنی بر این که برای سفر خود برنامه ریزی داشته باشند و سفر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران سفر خود را به روزهای منتهی به اربعین موکول نکنند

زائران سفر خود را به روزهای منتهی به اربعین موکول نکنند