مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-01سياسي

حقیقت عاشورا برای نسل جوان تبیین شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: تبیین حقیقت عاشورا و حماسه کربلا برای پیروزی در جنگ روایت ها یک حقیقت انکارنا پذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز نخستین جلسه دومین دوره حسینیه اندیشه در کتابخانه عمومی اعتمادیه با موضوع تبیین عقلانیت گریه بر مصائب  سیدالشهدا برگزار شد و از خانواده شهید حاج میرزامحمد سلگی نیز تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی همدان در این آیین با بیان اینکه حماسه کربلا خورشیدی است که راه را بر پویندگان حقیقت نشان می دهد اظهار کرد: در طول 1400 سال دشمنان اسلام تلاش کردند مانند ابرهای سیاه مانع از تابش آفتاب حقیقت و واقعیت شوند اما هرگز موفق نشدند.

عاطفه زارعی با بیان اینکه امام خمینی با فرهنگ عاشورایی وجدان انسان ها را بیدار کرد و به حکومت طاغوت پایان داد اما دشمنان مدام در حال ایجاد توطئه در کشور هستند گفت: هرچه تابش آفتاب حقیقت پرقدرت تر شود، ابرهای سیاهی و ظلم تلاش بیشتری علیه آن به کار می بندند.

وی تصریح کرد: تبیین حقیقت عاشورا و حماسه کربلا در هر عصر و زمانی لازم و ضروری است و باید مدام آن را برای نسل های مختلف روایت واقعی را بیان کرد تا در جنگ روایت ها مفتون داستان های به ظاهر زیبای دشمنان نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقیقت عاشورا برای نسل جوان تبیین شود

حقیقت عاشورا برای نسل جوان تبیین شود