مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 08:152023-08-05پزشكي

خدمات رسانی 200 نیروی درمان و اورژانس خوزستان در مسیر چذابه


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از خدمات رسانی 200 نیروی درمان و اورژانس به زائران اربعین در مرز چذابه و مسیرهای منتهی به این مرز خبر داد.

- دکتر فرهنگ کره بندی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی اربعین حسینی و آمادگی برای خدمات دهی به زائران اظهار کرد: از 28 مردادماه تا 18 شهریورماه، نیروهای اورژانس برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی در مرز چذابه مستقر می شوند.

وی افزود: اورژانس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، مسیر راهپیمایی زائران از منطقه عین دو اهواز، حمیدیه، سوسنگرد، بستان تا مرز چذابه و نقطه صفر مرزی را پوشش می دهد.

کره بندی بیان کرد: هفت دستگاه اتوبوس آمبولانس، 30 دستگاه آمبولانس و چهار فروند بالگرد و بیش از 200 نیروی درمان و اورژانس برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر لزوم انجام راهپیمایی در ساعاتی که شدت گرمای هوا کمتر است، گفت: در این مدت درمانگاه مرکزی، درمانگاه تأمین اجتماعی و درمانگاه ارتش و 10 سالن سرد در مرز چذابه مستقر خواهند شد.

با توجه به گرمای هوا و خطر گرمازدگی، زائران می توانند مدت زمان کوتاهی در سالن های سرد حضور پیدا کنند تا شرایط شان پایدار شود و در طول مسیر نیز می توانند در صورت نیاز با 115 تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی 200 نیروی درمان و اورژانس خوزستان در مسیر چذابه

خدمات رسانی 200 نیروی درمان و اورژانس خوزستان در مسیر چذابه