مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:502023-07-30اقتصادي

آبرسانی به بیش از 60 روستای لرستان از طریق تانکر


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: تیرماه سال جاری آبرسانی به بیش از 60 روستا از طریق تانکر آبرسانی انجام شده است که بیشتر آنها تحت پوشش نبودند، - یاسر اکبریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به میزان آب مصرفی استان در روستاها و شهرها، اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار تیرماه سال جاری حدود یازده میلیون و 670 هزار متر مکعب آب مصرف شده که نسبت به سال گذشته 3 تا 5 درصد افزایش مصرف داشته ایم.

وی بیان کرد: با برنامه ریزی، تدابیر پدافندی، به روز کردن تجهیزات و رصد و پایش منابع آبی تاکنون مشکل تامین آب آشامیدنی در روستاهای تحت پوشش و شهرها نداشته ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: اگر هم موردی از قطعی آب مشاهده می شود مربوط به تعمیرات ناشی از اتفاقات در سطح شبکه است.

اکبریان با تاکید بر اینکه ما اجازه ندادیم حتی برای تامین آب آشامیدنی روستاهایی هم که تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب هم نیستند، مشکلی به وجود بیاید، خاطرنشان کرد: تیرماه سال جاری آبرسانی به بیش از 60 روستا از طریق تانکر آبرسانی انجام شده است که بیشتر آنها تحت پوشش نبودند، البته این آمار ممکن است در ماه های بعدی کم و یا زیاد شود.

وی با اشاره به راه اندازی قرارگاه رصد و پایش در شرکت آب و فاضلاب لرستان، گفت: وظیفه اصلی قرارگاه تامین و توزیع منابع آب است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به بیش از 60 روستای لرستان از طریق تانکر

آبرسانی به بیش از 60 روستای لرستان از طریق تانکر