مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 13:052023-07-25سياسي

کسانی که بخواهند از دیوار قانون عبور کنند از آنها عبور می کنیم


مسیر خدمت ما همان راه اباعبدالله الحسین (ع)است و به اذن الله تا آخر مقتدرانه و تا پای جان مسیر را ادامه می دهیم و چنانچه کسانی بخواهند از دیوار قانون عبور کند از آنها عبور می کنیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مسیر خدمت ما همان راه اباعبدالله الحسین (ع)است و به اذن الله تا آخر مقتدرانه و تا پای جان مسیر را ادامه می دهیم و چنانچه کسانی بخواهند از دیوار قانون عبور کند از آنها عبور می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- صبح امروز سه شنبه سردار احمد رضا رادان در جمع فرماندهان و کارکنان انتظامی و مرزبانی استان سیستان و بلوچستان ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید خدمت غیورمردان امنیت و مرزبانان بیان داشت: خوشحالم توفیق نصیب شد تا امروز در جمع شما خوبان باشم در جمع کسانی که روزگاری در بین شان خدمت کردم و در همه نقاط این استان پهناور از شهر و روستا و مرز با هم خاطره داریم .

وی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و شهادت غیور مردان راه امنیت در استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در ایام محرم هستیم و نگاه به این ایام می تواند نگاه ما را به مسیر و طریقت هموار و آسان کند.

سفر امام حسین (ع) از مکه تا کربلا گرچه کوتاه اما یک سفر از جنس عبادی و برای انجام یک تکلیف الهی بود در چهل منزلی که اباعبدالله الحسین ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که بخواهند از دیوار قانون عبور کنند از آنها عبور می کنیم

کسانی که بخواهند از دیوار قانون عبور کنند از آنها عبور می کنیم