مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 16:512023-08-13اقتصادي

حدنگاری اراضی زراعی مهمترین رسالت سازمان ثبت اسناد کردستان است


مدیرکل ثبت اسناد استان، مساحت کل اراضی زارعی استان را 903 هزار هکتار اعلام کرد و گفت: از این میزان حدود430 هزار هکتار قریب به 48 درصد اراضی استان حدنگاری شده است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل ثبت اسناد استان، مساحت کل اراضی زارعی استان را 903 هزار هکتار اعلام کرد و گفت: از این میزان حدود430 هزار هکتار قریب به 48 درصد اراضی استان حدنگاری شده است.

اکبر پیرمحمدی امروز 22 مرداد در نشست با اصحاب رسانه استان کردستان، با بیان اینکه هدف از اجرای طرح حدنگار، جمع آوری آمار و اطلاعات زمین های کشاورزی و تعیین محدوده ملکی برای احراز و تثبیت مالکیت و تعیین حدود زمین های ملی و شخصی است، اظهار کرد: طرح حدنگاری باید تا پایان سال به پایان برسد و اراضی استان با همدلی همه دستگاه های اجرایی به سرانجام برسد.

وی از صاحب سند شدن 100 درصدی اراضی ملی استان کردستان به کمک جهادی منابع طبیعی و جهاد کشاورزی استان خبر داد و افزود: استان کردستان دارای دو میلیون و 121 هزار هکتار اراضی ملی است که این میزان نسبت به سایر استان های کشور رقم قابل توجهی است.

وی مساحت کل اراضی زارعی استان را 903 هزار هکتار اعلام کرد و ادامه داد: از این میزان حدود430 هزار هکتار قریب به 48 درصد اراضی استان حدنگاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدنگاری اراضی زراعی مهمترین رسالت سازمان ثبت اسناد کردستان است

حدنگاری اراضی زراعی مهمترین رسالت سازمان ثبت اسناد کردستان است