مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-19اقتصادي

چهار پروژه برق رسانی در روستاهای مهدیشهر به بهره برداری می رسد


سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان مهدیشهر اعلام کرد: چهار پروژه عمرانی برق رسانی در این شهرستان به بهره برداری خواهند رسید.

- ایسنا/سمنان سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان مهدیشهر اعلام کرد: چهار پروژه عمرانی برق رسانی در این شهرستان به بهره برداری خواهند رسید.

حامد قانع 28 مردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به این که پروژه بهینه سازی و تبدیل 9هزار و 530 متر شبکه فشار ضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار در سطح شهرستان و روستاهای هفت خانی، هسکو، کلاته بابااحمد و رسم رودبار افتتاح می شود اظهار کرد: میزان اعتبار صرف شده برای این پروژه ها هفت میلیارد و 120 میلیون ریال است.

وی افزود: پروژه احداث پنج هزار و 436 متر شبکه فشارمتوسط و فشارضعیف و نصب شش دستگاه پست هوایی 125 کیلوولت آمپر جهت تامین برق شهرک صنفی به مبلغ 56 میلیارد ریال و پروژه نصب چهار دستگاه ترانس هوایی به ظرفیت 100 کیلوولت آمپر جهت تامین برق متقاضیان در سطح شهرستان با اعتبار شش میلیارد و 500 میلیون ریال درهفته دولت بهره برداری خواهد شد.

قانع تصریح کرد: پروژه های احداث و اصلاح یک هزار و 600 متر شبکه فشارضعیف و فشارمتوسط هوایی در سطح شهرستان به مبلغ هفت میلیارد و 600 میلیون ریـال، آماده بهـره برداری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار پروژه برق رسانی در روستاهای مهدیشهر به بهره برداری می رسد

چهار پروژه برق رسانی در روستاهای مهدیشهر به بهره برداری می رسد