مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 00:452023-08-02اقتصادي

منتفی شدن «زیرگذر و روگذر» میدان صنعت


شهردار منطقه 2 تهران از سامان دهی ترافیکی میدان صنعت خبر داد.

- شهردار منطقه 2 تهران از سامان دهی ترافیکی میدان صنعت خبر داد.

مهدی صالحی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص ایجاد زیرگذر در میدان صنعت، گفت: مسئله ما ساماندهی میدان صنعت است که در سال 1401 مدل های مختلف این ساماندهی را بررسی کرده و نهایتا در یک مدل به جمع بندی رسیده و در بودجه 1402 درخواست دریافت اعتبار کردیم که خوشبختانه از سوی شورای شهر پذیرفته شد.

وی با بیان اینکه مسئله ما در ساماندهی ترافیکی میدان صنعت زیرگذر نیست، تصریح کرد: میدان صنعت به تأیید پلیس و بررسی های مشاوران ترافیکی، به دلیل اینکه میدان چراغ دار است ترافیک مضاعفی دارد.

چرا که در مدل های ترافیکی، میدان نباید چراغ داشته باشد و اگر چراغ راهنمایی و رانندگی وجود داشته باشد که دیگر این میدان، میدان نیست.

وی با بیان اینکه میدان شهید تیموری نیز در منطقه 2 چراغ دار است که آن را در هفته آتی ساماندهی خواهیم کرد، گفت: میدان صنعت نیز به دلیل همین مسئله در ساعات پیک ترافیک با ازدحام شدید خودرو مواجه است، به گونه ای که عمدتا شهروندان در چراغ قرمز سمت خیابان خوردین بعضاً باید 4 تا 5 چراغ صبر کنند تا بتوانند از چهارراه عبور کنند و این در حالیست که مشاوران در بررسی ها دریافتند که تنها با اصلاح فرآیندها می توانند تخلیه بار ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتفی شدن «زیرگذر و روگذر» میدان صنعت

منتفی شدن «زیرگذر و روگذر» میدان صنعت