مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 01:452023-08-09سياسي

لزوم راه اندازی کتابشهر در مناطق گردشگری استان اردبیل


معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی اردبیل از وجود ظرفیت و بستر مناسب برای راه اندازی کتابشهر در مناطق گردشگری استان اردبیل خبر داد و راه اندازی آن را یادآور شد.

- معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: لزوم راه اندازی کتابشهر در مناطق گردشگری استان اردبیل ایسنا/اردبیل معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی اردبیل از وجود ظرفیت و بستر مناسب برای راه اندازی کتابشهر در مناطق گردشگری استان اردبیل خبر داد و راه اندازی آن را یادآور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید محسن محسنی در جلسه مشترک با مدیر روابط عمومی و معاون امور شعب کتابشهر ایران، در سخنانی اظهار کرد: حضور مسئولین فرهنگی کشور در استان ها و بازدید از نحوه اجرای فعالیت ها عامل موثری در ارتقای کیفی برنامه ها و نیز انگیزه بخشی در راستای برنامه ریزی جهت توسعه فعالیت ها در سطح وسیعی از جامعه است.

محسنی با تقدیر از سفر مسئولین کتابشهر ایران به اردبیل، این استان را مستعد در امر ترویج فرهنگ دینی در جامعه عنوان کرد و گفت: کتابشهر اردبیل با ایجاد جذابیت و فضای مناسب فرهنگی و تفریحی، توانسته در طول قریب به 3 سال از فعالیت خود شهرت خاصی در بین مجموعه های فرهنگی استان به خود اختصاص دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راه اندازی کتابشهر در مناطق گردشگری استان اردبیل

لزوم راه اندازی کتابشهر در مناطق گردشگری استان اردبیل