مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-20سياسي

انتصاب اعضای شورای عالی مشاوران کانون نمایشنامه نویسان تئاتر


در دومین نشست شورای عالی مشاوران کانون نمایش نامه نویسان و مترجمان تئاتر ایران، احکام اعضای این شورا از سوی رییس این کانون اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کانون نمایش نامه نویسان و مترجمان تئاتر ایران، در نشست اخیر کانون نمایشنامه نویسان تئاتر بازنویسی اساسنامه این کانون با حضور اعضای این شورا آغاز شد.

طی این نشست، اعضای شورای عالی مشاوران کانون متشکل از محمد امیریاراحمدی، محمد رحمانیان، نادر برهانی مرند، افروز فروزند احکام خود را از حمیدرضا نعیمی رییس هیأت مدیره وقت کانون دریافت کردند.

لازم به ذکر است حمید امجد، دیگر عضو شورای عالی مشاوران این کانون است که به دلیل سفر کاری در این جلسه حضور نداشت.

بر همین اساس، اعضای شورای عالی مشاوران از میان نمایش نامه نویسان مجربی انتخاب شده اند که خود تجربه کار صنفی دارند و بعضی از آن ها در هیأت مدیره های پیشین کانون نیز حضور داشته اند.

از نخستین فعالیت هایی که با همراهی اعضای شورای عالی مشاوران در حال انجام است، بازنگری و بازنویسی اساس نامه ی کانون نمایش نامه نویسان و مترجمان تئاتر ایران است که از نگارش نسخه ی اولیه ی آن حدود 24 سال می گذرد و ضرورت بازنویسی و به روزکردن آن مورد تایید اعضای هیأت مدیره دوره های قبلی این کانون بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب اعضای شورای عالی مشاوران کانون نمایشنامه نویسان تئاتر

انتصاب اعضای شورای عالی مشاوران کانون نمایشنامه نویسان تئاتر