مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 20:352023-08-04ورزشي

شکست گهرزمین در ایستگاه اول لیگ برتر فوتسال


تیم فوتسال گهرزمین سیرجان در اولین هفته لیگ برتر فوتسال 2 بر 1 بازی را به گیتی پسند واگذار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، عصر امروز و در هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتسال تیم گهرزمین سیرجان در ورزشگاه امام علی(ع) این شهر میزبان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان بود که تیم گیتی پسند موفق شد با نتیجه 2 بر 1 تیم گهرزمین را شکست دهد.

شاگردان کشاورز در نیمه اول کار را تمام کردند و بازدن 2گل به رختکن رفتند ودر نیمه دوم با یک بازی دفاعی کار را برای گهرزمین سخت کردند و شاگردان افضلی هم نتوانستند از موقعیت های ایجاد شده استفاده کنند.

علی افضلی سرمربی تیم گهر زمین در مصاحبه با فارس گفت: بازی خوبی بود، هر دو تیم بسیار با انگیزه بازی کردند، ما چیزی کم نداشتیم و می توانم بگویم به مراتب بهتر از تیم گیتی پسند در نیمه دوم بودیم که اگر از موقعیت هایمان استفاده می کردیم و به گل می رسیدیم، نتیجه فرق می کرد و به نظرم منصافانه ترین نتیجه، مساوی بود.

سرمربی گهرزمین در مورد تیم گیتی پسند نیز گفت: تیم گیتی پسند تیم جوان تری شده و تیم ریشه داری است و چندین سال است که در لیگ بازی می کند، چندین قهرمانی در ایران و آسیا دارد، ولی ما در نیمه دوم بهتر بودیم و اگر موقعیت هایمان گل می شد نتیجه غیر از این بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست گهرزمین در ایستگاه اول لیگ برتر فوتسال

شکست گهرزمین در ایستگاه اول لیگ برتر فوتسال