مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-06سياسي

جهاد دانشگاهی فرهنگ «ما می توانیم» را عملیاتی کرد


رییس اداره تبلیغات اسلامی گرگان جهاد دانشگاهی را یک نهاد انقلابی دانست که توانسته با اعتماد به جوانان و تکیه بر دانش بومی فرهنگ ما می توانیم را در جامعه عملیاتی کند.

- حجت الاسلام سیدجواد محمدزاده در گفتگو با خبرنگار ایسنا با تبریک سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار اظهار کرد: جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی، علمی، پر برکت و یادگار امام راحل رحمه الله علیه است که کارنامه روشنی از ابتدای انقلاب تا امروز داشته و منجر به بروز و شکوفایی استعدادها در زمینه های مختلف شده است.

وی شکل گیری جهاد دانشگاهی در بدو پیروزی انقلاب اسلامی را اقدامی هوشمندانه دانست و افزود: این نهاد انقلابی طی سال های متمادی توانسته به عنوان یک سرمایه ملی، به خوبی در خدمت تولید علم قرار گرفته و در جامعه امیدآفرینی کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گرگان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون جهاددانشگاهی، گفت: جهاد دانشگاهی هم با دانشگاه به عنوان سنگر علم و مرکز پیشرفت علمی کشور مرتبط است و هم دارای تلاش جهادی است و در مقابل موانع و مزاحمت ها از حرکت نمی ایستد .

محمدزاده ادامه داد: تعامل هر چه بیشتر جهاد دانشگاهی با نهادهای علمی و دستگاه های اجرایی می تواند به گسترش روحیه جهادی در بدنه دستگاه های کشور کمک کند و متقابلا همراهی مؤثر دستگاه های اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی فرهنگ «ما می توانیم» را عملیاتی کرد

جهاد دانشگاهی فرهنگ «ما می توانیم» را عملیاتی کرد