مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-01سياسي

جلسه برگزاری انتخابات هیئت رییسه شورای قم غیر علنی شد


بدنبال درخواست برخی از اعضای شورای اسلامی شهر قم، با رای گیری صورت گرفته جلسه علنی شورا برای برگزاری انتخابات هیئت رییسه به غیرعلنی تبدیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم با دستور کار برگزاری انتخابات هیئت رییسه صبح روز سه شنبه آغاز شد.

در این جلسه حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری و احمد امیرآبادی نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی نیز حضور یافتند و در سخنانی با اشاره به اهمیت حفظ وحدت نیروهای انقلاب، از اعضای شورای اسلامی شهر قم خواستند تا به اختلافات روزهای اخیر خود پایان دهند و با هم افزایی در راستای خدمت بهتر به مردم قم تلاش کنند.

پس از سخنان نمایندگان قم و به دلیل قانع نشدن شماری از اعضا برای حضور در انتخابات هیئت رییسه، به درخواست برخی از اعضای شورا، غیرعلنی شدن جلسه به رأی گذاشته شد.

با موافقت اکثریت اعضا، جلسه برگزاری انتخابات هیئت رییسه شورای اسلامی شهر قم به غیر علنی تبدیل شد و خبرنگاران حاضر در این جلسه به بیرون از سالن هدایت شدند.

انتخابات هیئت رییسه شورای اسلامی شهر قم در روز گذشته به دلیل آبستراکسیون 6 عضو لغو و برگزاری انتخابات به جلسه امروز موکول شد.

در صورت عدم برگزاری انتخابات هیئت رییسه شورای اسلامی شهر قم، این شورا به دلیل پایان دوره یک ساله خود در 13 مردادماه، از روز شنبه هفته آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه برگزاری انتخابات هیئت رییسه شورای قم غیر علنی شد

جلسه برگزاری انتخابات هیئت رییسه شورای قم غیر علنی شد