مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 07:152023-08-06فرهنگي

بودجه «عشق کوفی» فقط 45 میلیارد بود/ «نائله» به فجر نرسید، رد نشد


حسن آخوندپور کارگردان «عشق کوفی» از تولید این سریال که در فضای تاریخی 45 میلیارد هزینه برده که معادل برخی سریال های روتین تلویزیون است سخن گفت.

- حسن آخوندپور کارگردان عشق کوفی از تولید این سریال که در فضای تاریخی 45 میلیارد هزینه برده که معادل برخی سریال های روتین تلویزیون است سخن گفت.

حسن آخوندپور کارگردان سریال عشق کوفی درباره پخش این سریال که 2 شب در هفته روی آنتن شبکه 3 می رود به خبرنگار مهر بیان کرد: صداوسیما مدتی است که سریال هایی را که فکر می کند می توانند پربیننده باشد به صورت هفتگی پخش می کند.

این تصمیم حتماً براساس تحقیقی بوده است که براساس آن دیده اند این سریال ها با این ترتیب پخش، بهتر دیده می شوند و فرصت امکان بازپخش در هفته را بیشتر دارند.

وی اضافه کرد: خود من ارزیابی خاصی در این زمینه ندارم که مثلاً درباره سریال عشق کوفی چه مدل پخشی می توانست بهتر باشد بااین حال این تصمیمی است که صداوسیما درباره سریال گرفته است.

آخوندپور درباره بازخوردهایی از پخش قسمت های ابتدایی سریال دریافت کرده است بیان کرد: بخشی از بازخوردها از طرف همکارانم بود که نکاتی را نسبت به سریال مطرح می کردند و بخشی از بازخوردها از طرف مردم و دوستان و آشنایان بود که کار را دوست داشتند و خوشحال بودند که بعد از مدت ها سریالی با این فضای مذهبی از تلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه «عشق کوفی» فقط 45 میلیارد بود/ «نائله» به فجر نرسید، رد نشد

بودجه «عشق کوفی» فقط 45 میلیارد بود/ «نائله» به فجر نرسید، رد نشد