مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 13:552023-07-30سياسي

چالش های توسعه شهرک های صنعتی اصفهان / نیروی کار و آب شرب از کجا تأمین می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان با اشاره به خشک شدن منابع آبی این استان اظهار کرد: - نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از توسعه شهرک های صنعتی اصفهان گفت: همه شهرک های صنعتی اطراف اصفهان نیروی کار ندارند.

تأمین نیروی کار از راهی غیر از مهاجرت امکان دارد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، مهدی طغیانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان با اشاره به خشک شدن منابع آبی این استان اظهار کرد: فعالیت شهرک های صنعتی در اصفهان سه گلوگاه دارد؛ یکی مساله تأمین آب است، دیگری مساله آلودگی و سومین مورد مساله تأمین نیروی کار برای این شهرک ها است.

طغیانی گفت: همه شهرک های صنعتی اطراف اصفهان نیروی کار ندارند؛ این مشکل در علویجه، دهق، مورچه خور، جی و دیگر نقاط استان دیده می شود.

نیروی کار این توسعه از کجا قرار است تأمین شود؟ آیا غیر از مهاجرت راهی وجود ارد؟ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی تأمین نیروی کار با مهاجرت گره می خورد، تأمین آب شرب جمعیت جدید هم مساله می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های توسعه شهرک های صنعتی اصفهان / نیروی کار و آب شرب از کجا تأمین می شود؟

چالش های توسعه شهرک های صنعتی اصفهان / نیروی کار و آب شرب از کجا تأمین می شود؟