مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:402023-07-25بين الملل

هشدار رییس موساد: در صورت بروز بحران قانون اساسی، طبق موازین قانونی عمل می کنیم


در پی تصویب اصل مهمی از تغییرات قضایی موردنظر نتانیاهو در کنست، رییس سازمان جاسوسی موساد هشدار داد در صورت بروز بحران در این رژیم، نهاد تحت امر او طبق موازین قانونی عمل خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیوید بارنیا رییس سازمان جاسوسی موساد دوشنبه (24 ژوییه) گفت حذف استاندارد معقولیت هنوز مرز وارد کردن این سازمان به یک دوراهی قانونی را رد نکرده، اما در صورت رسیدن به این نقطه، موساد همیشه ابتدا به حاکمیت قانون وفادار خواهد ماند.

پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست)، عصر دوشنبه علی رغم اعتراض گسترده احزاب اپوزیسیون، به حذف اصل عدم معقولیت رأی مثبت داد.

  کنست با تصویب حذف این اصل در واقع قانون تغییر در بخشی از ساختار قضایی را تایید نهایی کرده که احزاب اپوزیسیون به شدت با آن مخالف هستند چرا که حذف این اصل اختیارات دیوان عالی رژیم صهیونیستی را کاهش و در مقابل نفوذ قوه مجریه را افزایش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه صهیونیستی وای نت نیوز ، بارنیا به مقامات ارشد موساد گفت در صورت بروز بحران قانون اساسی در پی طرح جدید، او در سمت درست تاریخ قرار خواهد گرفت.

طبق این گزارش، دیوان عالی ملزم به صدور حکم درباره اعتبار این طرح است که اولین تغییر در تغییرات قضایی مورد نظر ائتلاف بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی است که 64 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رییس موساد: در صورت بروز بحران قانون اساسی، طبق موازین قانونی عمل می کنیم

هشدار رییس موساد: در صورت بروز بحران قانون اساسی، طبق موازین قانونی عمل می کنیم