مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-13اقتصادي

تحویل بیش از 2 هزار واحد طرح نهضت ملی در هفته دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدجواد ابوالحسینی ظهر امروز در بازدید از طرح های نهضت ملی مسکن اردکان و میبد اظهار: بیش از 2 هزار واحد در استان را در هفته دولت به صورت کامل یا نیمه ساز به متقاضیان تحویل خواهیم داد که ترکیب و تحلیل این آمار را در ایام نزدیک به هفته دولت به مردم گزارش خواهیم کرد.

وی با اشاره به پیشرفت خوب این طرح در اردکان افزود: در این فاز 256 واحد برای تحویل در هفته دولت در دستور کار قرار گرفته که به مرحله قابل تحویل رسیده و در حال حاضر برخی خرده کاری های آن از جمله بحث فاضلاب در حال انجام است.

معاون استاندار با بیان اینکه خانه های این فاز به صورت نیمه ساز تحویل مردم می شود، تصریح کرد: همجوار این سایت، فاز دیگری در حال آماده سازی است که برای 2 هزار و 400 واحد خاکبرداری در حال انجام بوده و پس از تکمیل زیرسازی، عملیات ساخت توسط متقاضیان و اخذ مجوز های مربوط به شهرداری و سایر دستگاه ها انجام می شود.

وی از در نظر گرفتن یک صنعت شهر در اردکان خبر داد و گفت: مجوز های مربوط به این صنعت شهر گرفته شده و به زودی در پهنه مورد نظر عملیات مربوط به آماده سازی و ساخت آغاز می شود.

ابوالحسینی همچنین در بازدید از طرح های مسکن در میبد افزود: در این شهرستان 150 واحد را در هفته دولت، تکمیل و به صورت نیمه ساز که شامل مراحل فنداسیون، اسکلت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل بیش از 2 هزار واحد طرح نهضت ملی در هفته دولت

تحویل بیش از 2 هزار واحد طرح نهضت ملی در هفته دولت