مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 18:402023-08-16بين الملل

تهدید هکرها به انتشار اطلاعات پزشکی نتانیاهو


گروهی از هکرها که توانسته اند وارد کامپیوترهای بیمارستان «معینی یشوعا» در فلسطین اشغالی شوند، خواستار دریافت پول در ازای عدم انتشار اطلاعات شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک گروه هکری در فلسطین اشغالی امروز (چهارشنبه) اعلام کردند که توانسته اند کامپیوترهای بیمارستان معینی یشوعا در شهر بنی براک را هک کرده و اطلاعات بیماران از جمله بنیامین نتانیاهو را به سرقت ببرند.

به نوشته وبگاه خبری عرب 48، این گروه هکری تهدید کرد که صدها هزار سند و پرونده پزشکی بیماران از جمله افراد معروفی چون نتانیاهو و چند از خاخام های بزرگ و شخصیت های مذهبی حریدی که در این بیمارستان مداوا شده اند را در اختیار دارد و اگر دهها میلیون شکل به حساب آن ها واریز نشود، تا فردا این اطلاعات را منتشر خواهد کرد.

هفته گذشته در تاریخ 17 مرداد، مسئولان بیمارستان مِعینی هیشوعا در شهر بنی براک (در نزدیکی تل آویو) از حمله شدید سایبری علیه وب سایت این بیمارستان خبر دادند.

براین اساس، این حمله شدید سایبری موجب از کار افتادن بخش پذیرش این بیمارستان شد و بسیاری از سیستم های رایانه ای را از دسترس خارج کرد.

مسئولان این بیمارستان اسراییلی که در منطقه ای با حضور اکثریت یهودیان ارتدوکس افراطی (حریدی) قرار دارد، با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که در پی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید هکرها به انتشار اطلاعات پزشکی نتانیاهو

تهدید هکرها به انتشار اطلاعات پزشکی نتانیاهو