مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 08:352023-07-29بين الملل

دیدار و گفتگوی فرمانده سنتکام با مقامات نظامی مصری


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو از تارنمای الشرق، سنتکام اعلام کرد که «مایکل کوریلا» فرمانده این نیرو ها که روز پنجشنبه به مصر سفر کرده بود روز جمعه به وقت محلی با «اسامه عسکر» رییس ستاد کل نیرو های مسلح مصر در قاهره دیدار و در مورد امنیت مرزی .

- فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) روز جمعه به وقت محلی از دیدار و گفت وگوی فرمانده این نیرو ها با مقامات نظامی مصری در قاهره خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو از تارنمای الشرق، سنتکام اعلام کرد که مایکل کوریلا فرمانده این نیرو ها که روز پنجشنبه به مصر سفر کرده بود روز جمعه به وقت محلی با اسامه عسکر رییس ستاد کل نیرو های مسلح مصر در قاهره دیدار و در مورد امنیت مرزی با نوار غزه و رزمایش نظامی مشترک ستاره درخشان که قرار است به زودی برگزار شود، گفتگو کرده است.

بر اساس این گزارش، کوریلا همچنین از گذرگاه رفح در شمال سینا واقع در مرز با نوار غزه بازدید و در آنجا با سرلشکر محمد ربیعی فرمانده ارتش دوم میدانی دیدار کرد.

در بیانیه سنتکام آمده است که سفر کوریلا بر بحث درباره نگرانی های امنیتی مشترک از جمله امنیت مرزی، افزایش تمرین های مشترک از جمله رزمایش ستاره درخشان 23 و فرصت های تقویت مشارکت نظامی بلندمدت بین دو کشور متمرکز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار و گفتگوی فرمانده سنتکام با مقامات نظامی مصری

دیدار و گفتگوی فرمانده سنتکام با مقامات نظامی مصری