مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-04سياسي

نمایندگان به جای نگاه انتخاباتی، نگاه توحیدی داشته باشند


امام جمعه رشت با بیان اینکه بهتر است نمایندگان به جای نگاه انتخاباتی نگاه الهی داشته باشند، گفت: نمایندگان در تصویب قانون حجاب نگاه انتخاباتی را کنار گذاشته و نگاه توحیدی داشته باشند و در مقابل هنجارشکنی ایستادگی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با اشاره به اینکه مردم با حضور گسترده و آگاهانه در ایام محرم، تاسوعا و عاشورا نقشه شوم ملحدان و کافران را نقش برآب کردند، اظهار کرد: دشمن، مردم و انقلاب را هدف قرار داده و در آشوب های سال گذشته رهبری را مورد هدف قرار دادند در نتیجه باید گفت دشمن در برابر خدا و دین خدا ایستاده است.

  وی با بیان اینکه امروز تمام کفر در برابر تمام توحید استفاده است، گفت: در ایام محرم با امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا در افتاده اند و مردم با هوشیاری و دلدادگی به آل الله توطئه دشمن را نقش برآب کردند و بنده از این میزان آگاهی و هوشیاری مردم عاشورایی ایران اسلامی تشکر می کنم و خاک قدم های شما را می بوسم.

  امام جمعه رشت با بیان اینکه رژیم صهیونیستی روز به روز به نابودی خود نزدیک می شود، افزود: این تیم های تروریستی که دستگیر شدند قرار بود در مراسمات عزاداری حضور پیدا کرده و اهداف پلید خود را پیش بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان به جای نگاه انتخاباتی، نگاه توحیدی داشته باشند

نمایندگان به جای نگاه انتخاباتی، نگاه توحیدی داشته باشند