مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-20بين الملل

حامیان مالی حزب جمهوری خواه به دنبال جایگزینی برای ترامپ


چندین تن از حامیان ارشد مالی حزب جمهوری خواه که از انتخاب ها و نامزدهای کنونی خود وحشت دارند، بودجه سال 2024 را به امید یافتن جایگزینی برای دونالد ترامپ در دقیقه آخر، - نگه می دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابعی ارشد به پایگاه خبری آکسیوس گفتند، گلن یانکین فرماندار ایالت ویرجینیا و برایان کمپ فرماندار ایالت جورجیا پیشنهادات مخفیانه ای از سوی جمهوری خواهان دریافت کرده و همچنین شرکت در انتخابات را رد نکرده اند.

این جست وجوی احتمالا بیهوده جهت یافتن هر کسی بجز دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا، ادعا و دیدگاه ران دی سانتیس، فرماندار فلوریدا محسوب می شود؛ کسی که رقیب اصلی ترامپ بود اما اکنون برای جذب مردم در اولین مناظره جمهوری خواهان روز چهارشنبه تلاش و تقلا خواهد کرد.

رونالد لادر یکی از حامیان میلیاردر حزب جمهوری خواه است که حمایت از یانکین را در صورت شرکت او در انتخابات ریاست جمهوری 2024 بررسی می کند.

این موضوع را منبعی که با لادر حرف زده، به آکسیوس گفته است اما سخنگوی این حامی مالی از اظهار نظر در این خصوص خودداری کرد.

یک میلیاردر دیگری به اسم توماس پیترفای که در فصل بهار در کارزار دی سانتیس بود، از آن موقع 2 میلیون دلار به پروژه مربوط به یانکین در ویرجینیا اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامیان مالی حزب جمهوری خواه به دنبال جایگزینی برای ترامپ

حامیان مالی حزب جمهوری خواه به دنبال جایگزینی برای ترامپ