مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-12سياسي

150 دستگاه ناوگان حمل و نقل گلستان آماده جابجایی زائران اربعین


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان از اختصاص 150 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی زائران گلستانی عتبات عالیات خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان از اختصاص 150 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی زائران گلستانی عتبات عالیات خبر داد.

عادل مصدقی عصر شنبه 21 مردادماه 1402 در بازدید از دفتر خبرگزاری ایسنا گلستان و در گفت وگو با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، سردبیر و هیأت تحریریه خبرگزاری ایسنا در استان، ضمن گرامیداشت سالگرد شهید صارمی روز خبرنگار ، اظهار کرد: خبرگزاری ایسنا با اطلاع رسانی صریح و شفاف خود در جامعه موجب شور و نشاط اجتماعی و امیدآفرینی می شود.

ایسنا الگوی جهاد تبیین است وی با بیان اینکه خبرگزاری ایسنا در راستای منویات رهبر معظم انقلاب با بیان دستاوردهای انقلاب به رسالت جهاد تبیین خود عمل می کند، افزود: طرح جابجایی زائران اربعین از روز گذشته آغاز شده و زائران عتبات عالیات می توانند با مراجعه به سامانه سماح پیش ثبت نام و سپس برای خرید بلیط اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان با اشاره به اینکه 150 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی برای اعزام زائران اربعین استان گلستان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: تعدادی از زائران اربعین همانند سال های گذشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 دستگاه ناوگان حمل و نقل گلستان آماده جابجایی زائران اربعین

150 دستگاه ناوگان حمل و نقل گلستان آماده جابجایی زائران اربعین