مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-09سياسي

خبرنگاران بسترساز امنیت و آرامش در جامعه هستند


جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه روز خبرنگار مختص به یک روز از تقویم کشور نیست، گفت: خبرنگاران، بسترساز امنیت و آرامش جامعه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار حسین حسن پور جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان ظهر امروز در دیدار با مدیر خبرگزاری فارس و اعضای هیئت تحریریه این رسانه در دفتر خبرگزاری فارس گیلان با تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: رسانه های خبری از جایگاه بسیار مهم و ارزشمندی در زمینه انتشار حقایق در فضای جامعه برخوردار هستند.

وی پاسخگویی به افکار عمومی و انعکاس اخبار در فضای رسانه ای را نیازمند دانش و تخصص دانست و گفت: با توجه به فعالیت شبانه روزی معاندان در فضای مجازی و انعکاس اخبار دروغین در جامعه، روشن گری و آگاه سازی عمومی امری ضروری و انکارناپذیر است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه روز خبرنگار مختص به یک روز از تقویم کشور نیست و هر روز، روز بزرگداشت مقام خبرنگاری در کسوت روشنگری است، افزود: خبرنگاران بسترساز امنیت و آرامش جامعه، زمینه ساز جلب اعتماد عمومی و ارتقاء بخش امنیت اجتماعی هستند.

تعامل و همکاری در انعکاس اخبار پلیس موجب ارتقای امنیت می شود ابراهیم افشاری مدیر خبرگزاری فارس در گیلان نیز در این نشست، تعامل و همکاری در انعکاس اخبار پلیس را موجب ارتقای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران بسترساز امنیت و آرامش در جامعه هستند

خبرنگاران بسترساز امنیت و آرامش در جامعه هستند