مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 15:552023-08-02اجتماعي

اقامت شبانه در آشوراده خارج از پناهگاه خواهدبود


مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: اقامت شبانه گردشگران در طرح طبیعت گردی جزیره آشوراده از محدوده پناهگاه حیات وحش میانکاله خارج و به محدوده شهر بندرترکمن منتقل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازگرگان، محمدرضا کنعانی صبح امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس اظهارکرد: طرح مدیریتی در همه مناطق تحت مدیریت در استان گلستان مصوب شده و یا در حال تدوین است.

وی با اشاره به اینکه 12 درصد از مساحت استان گلستان در مناطق تحت مدیریت تحت عنوان مناطق چهارگانه قرار دارد تصریح کرد: در این طرح ضمن حفاظت از این مناطق، زمینه حضور مردم فراهم شده تا بتوانند از مواهب الهی استفاده کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان خاطرنشان کرد:مناطق تحت مدیریت چهارگانه در چهار زون امن، بازسازی، تفرج و بافر حفاظت و مدیریت می شوند.

وی ادامه داد: این طرح برای جزیره آشوراده به عنوان یک پناهگاه حیات وحش تدوین شده و در جزیره آشوراده طرح طبیعت گردی و گردشگری به عنوان دو مقوله جدا از هم اجرا می شود.

کنعانی گفت: طرح گردشگری جزیره آشوراده در مساحت 138 هکتار خارج از پناهگاه حیات وحش و در حریم شهر بندرترکمن اجرا خواهد شد که در این طرح امکاناتی چون هتل، بازارچه و دیگر امکانات رفاهی قابل دسترس برای گردشگران فراهم خواهدشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامت شبانه در آشوراده خارج از پناهگاه خواهدبود

اقامت شبانه در آشوراده خارج از پناهگاه خواهدبود