مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 23:002023-07-23اجتماعي

پذیرایی موکب های استان سمنان روزانه از 3500 زائر اربعین


رییس ستاد عتبات عالیات استان سمنان از برپایی 40 موکب استان برای اربعین حسینی سال جاری در عراق و ایران خبر داد و گفت: این موکب ها روزانه از سه هزار و 500 نفر پذیرایی خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جبار دوست محمدی شامگاه یکشنبه در سومین گردهمایی مدیران مواکب اربعین حسینی به میزبانی فرمانداری دامغان ضمن بیان اینکه 40 موکب استان سمنان اربعین حسینی در عراق و ایران برپا می شود، ابراز داشت: این موکب ها کار اسکان و پذیرایی زائران را طی ایام اربعین برعهده دارند.

وی ضمن بیان اینکه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته سه هزار و 500 نفر از این موکب ها بهره مند خواهند شد، افزود: علاوه بر اسکان و پذیرایی این افراد از خدمات بهداشت و درمان نیز بهره خواهند برد.

رییس ستاد عتبات عالیات استان سمنان بابیان اینکه تعامل و هماهنگی بیشتر بین موکب داران اربعین در دستور کار است، ابراز داشت: نحوه خدمات رسانی به زائران با توجه به گرما از جمله مواردی که موکب داران باید به آن توجه کنند.

دوست محمدی ضمن بیان اینکه برپایی موکب ها در نجف، کربلا، سامرا، مرز مهران و بین راه برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: هماهنگی برای انتقال تجهیزات مورد نیاز این موکب ها دیگر موضوع حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرایی موکب های استان سمنان روزانه از 3500 زائر اربعین

پذیرایی موکب های استان سمنان روزانه از 3500 زائر اربعین