مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 10:522023-07-25اقتصادي

آغاز نشست خبری سخنگوی دولت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با اصحاب رسانه صبح امروز آغاز شد.

در حال تکمیل .

- بهادری جهرمی: تورم نقطه به نقطه تیرماه به زیر 40 درصد رسید/ رکورد خرید گندم از کشاورزان داخلی شکسته شد سخنگوی دولت گفت: آخرین گزارش مرکز آمار ایران برای تیرماه منتشر کرده٬ حاکی از استمرار روند نزولی تورم است که نرخ تورم نقطه به نقطه به زیر 40 درصد رسیده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو٬ علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری صبح امروز که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد٬ اظهار کرد: متاسفانه در برخی از کشور های اروپایی در راستای اسلام هراسی و توهین به مقدسات حدود 2 میلیارد مسلمان٬ اقدامات شنیعی انجام شده است که خلاف قوانین معتبر بین المللی است.

هر اقدامی که خشونت را در سطح جهان ترویج کنند٬ خلاف قوانین انسانی است.

البته پشت پرده چنین اتفاقاتی٬ جریانات و رژیم های کودک کشی هستند که البته حتما این نوع اقدامات منجر به نتیجه نخواهد شد و نورانیت قرآن بیش از پیش روشن خواهد شد.

وی افزود: مطالبه اصلی و موضع اصلی جمهوری اسلامی ایران در کنار تمام دولت های اسلامی٬ مجازات عاملان و آمران اصلی این نوع حرکات شنیع و هتک حرمت قرآن کریم در برخی از کشور های اروپایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نشست خبری سخنگوی دولت

آغاز نشست خبری سخنگوی دولت