مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-02اقتصادي

نقشه راه قیرطبیعی را تدوین کرده ایم


رییس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه از تدوین نقشه راه قیرطبیعی کشور خبرداد و افزود: علاوه برکربن فعال، سه محصول دیگر از این ماده معدنی با ارزش تولید کرده ایم که در فاز آزمایشگاهی قرار دارند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه از تدوین نقشه راه قیرطبیعی کشور خبرداد و افزود: علاوه برکربن فعال، سه محصول دیگر از این ماده معدنی با ارزش تولید کرده ایم که در فاز آزمایشگاهی قرار دارند.

دکتر مسلم حدیدی، امروز(یازدهم مرداد) در آیین افتتاح اولین واحد تولیدکربن فعال از قیرطبیعی که با حضور رییس جهاددانشگاهی کشور برگزار شد، از اجرا و تجاری سازی این پروژه طی یک بازه زمانی 15 ساله خبرداد و افزود: شروع این پروژه 15 سال پیش و از یک طرح تحقیقاتی در خصوص تولید آسفالت مقاوم از غیرطبیعی رقم خورد.

وی افزود: با انجام کارهای تحقیقاتی و آزمایشگاهی و با حمایت دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی، مسئولین استان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در نهایت این پروژه پس از سالها تلاش به ثمر نشست و توانستیم به دانش فنی تولید کربن فعال از قیرطبیعی دست پیدا کنیم.

وی افزود: امروز هم شاهد افتتاح واحد صنعتی تولید کربن فعال از قیرطبیعی هستیم، واحدی که در کنار دانش فنی، تمام زیرساخت های فنی آن توسط خود جهادگران استان تولید شده و عملا می توان گفت صفرتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه قیرطبیعی را تدوین کرده ایم

نقشه راه قیرطبیعی را تدوین کرده ایم