مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 19:302023-08-05اقتصادي

جمعیت آهوها در جزیره خارگ 5 درصد افزایش یافت


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: جمعیت آهوها جزیره خارگ نسبت به سال گذشته افزایش حدود پنج درصدی را داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرحمن مرادزاده عصر شنبه در جمع خبرنگاران از انجام عملیات آماربرداری از آهوها در جزایر خارگ و خارکو خبر داد و اظهار داشت: کارشناسان بخش های فنی مرتبط با حیات وحش محیط زیست، مأموران اجرایی و نماینده ای از اداره کل دامپزشکی و همیاران محیط زیست در این برنامه شرکت داشتند.

وی اضافه کرد: این آماربرداری در راستای برآورد آخرین تغییرات جمعیتی آهوها در جزیره پس از پایان زادآوری بهاره در سال کنونی بوده است که نتایج حاصل نشاندهنده افزایش جمعیتی این آهوها به بیش از هزار و 200 رأس در جزیره خارگ و 180 رأس در جزیره خارکو است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر خاطرنشان کرد: جمعیت آهوها در جزیره خارگ نسبت به سال گذشته افزایش حدود پنج درصدی را داشته است.

وی افزود: قدمت حضور آهوها در این منطقه به چند دهه قبل بر می گردد و خوشبختانه با توجه به شرایط مناسب زیستگاهی و همیاری مردم دوستدار محیط زیست، جمعیت آهوها در خارگ در سال های گذشته روندی رو به رشد داشته است که نشانگر همراهی مردم فهیم این جزیره در حفاظت از تنوع زیستی ارزشمند این جزیره استراتژیک از نظر اقتصادی، اجتماعی و امنیتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت آهوها در جزیره خارگ 5 درصد افزایش یافت

جمعیت آهوها در جزیره خارگ 5 درصد افزایش یافت