مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 10:052023-07-25سياسي

حفظ هویت باغشهری کرج ضرورت امروز و نیاز نسل آینده است


یک عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با عنوان مخترع برتر در مسابقات بین المللی و تخصصی اختراعات و فناوری های نوآورانه کشور لهستان-بیدگوشچ 2023 موفق به کسب مدال طلا و جایزه ویژه کشور کرواسی شد.

- مخترع برتر در مسابقات تخصصی اختراعات و فناوری های لهستان: حفظ هویت باغشهری کرج ضرورت امروز و نیاز نسل آینده است ایسنا/البرز یک عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با عنوان مخترع برتر در مسابقات بین المللی و تخصصی اختراعات و فناوری های نوآورانه کشور لهستان-بیدگوشچ 2023 موفق به کسب مدال طلا و جایزه ویژه کشور کرواسی شد.

دکتر منصور فیروزی در چهارمین مسابقات بین المللی و تخصصی اختراعات و فناوری های نوآورانه کشور لهستان-بیدگوشچ 2023 E-NNOVATE- 2023 ، یکی از رویدادهای مهم علمی و پژوهشی که زیر نظر وزارت توسعه و فناوری کشور لهستان برگزار شده، از بین 760 نوآور و اختراع از 30 کشور جهان، به عنوان مخترع برتر موفق به کسب مدال طلا در بخش عمران و نیز جایزه ویژه کشور کرواسی شد.

فیروزی در گفت و گو با ایسنا درباره شکل گیری ایده و اختراع خود گفت: با توجه به سال ها فعالیت ، مطالعات و تالیفاتی که در حوزه شهرسازی، طراحی شهری و عمران انجام داده ام، همواره موضوع حفظ هویت باغ شهری کرج با توجه به ویژگی مهاجرپذیری و با پیوست زیست محیطی آن مورد دغدغه و تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ هویت باغشهری کرج ضرورت امروز و نیاز نسل آینده است

حفظ هویت باغشهری کرج ضرورت امروز و نیاز نسل آینده است