مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-21اقتصادي

استاندار تهران: شرکت ها برای توسعه فعالیت به مجوزهای زیست محیطی نیاز دارند


استاندار تهران در بازید از یک شرکت در حوزه پتروشیمی با اشاره به لزوم رعایت ضوابط زیست محیطی گفت: با بازگشت منطقی و درست، ظرفیت های زیست محیطی مورد توجه قرار گیرد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علیرضا فخاری در ادامه دوشنبه های صنعتی و بازدید از 3 مرکز صنعتی شهر تهران با اشاره به لزوم رفع مشکلات تولیدکنندگان اظهار کرد: باید تسهیلات و امکانات برای تولیدکنندگان فراهم شود و در این مسیر، تمام توان خود را به کار گیریم.

  وی در بازدید از یک شرکت در حوزه پتروشیمی با بیان اینکه در اقتصاد پیش رو اگر رقیب وجود نداشته باشد بعد از یک صعود، حرکت خطی ایجاد می شود، افزود: در صنعت پتروشیمی عقب ماندگی داریم که چنین شرکت هایی می توانند در این زمینه پیش رو باشند .

  استاندار تهران عنوان کرد: طرح توسعه این شرکت باید در قالب برنامه و طرح مطرح شود و در این راستا نیازهایی همچون وام در قالب ستاد تسهیل بررسی می شود، همچنین فرصت های جدید سرمایه گذاری برای کار شما ایجاد می کنیم.

    فخاری سپس با اشاره به لزوم رعایت ضوابط زیست محیطی گفت: با بازگشت منطقی و درست، ظرفیت های زیست محیطی مورد توجه قرار گیرد؛ چراکه برای توسعه فعالیت نیاز به مجوزهای زیست محیطی دارید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: شرکت ها برای توسعه فعالیت به مجوزهای زیست محیطی نیاز دارند

استاندار تهران: شرکت ها برای توسعه فعالیت به مجوزهای زیست محیطی نیاز دارند