مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-17سياسي

دیدار امام جمعه شیراز با جمعی از آزادگان استان فارس


آیت الله لطف الله دژکام به مناسبت فرا رسیدن 26 مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، با جمعی از آزادگان سرافراز استان فارس دیدار و گفت و گو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در فارس، امروز 26 مرداد به مناسبت فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، با جمعی از آزادگان سرافراز استان فارس دیدار و گفت و گو کرد.

متن کامل سخنان آیت الله دژکام در این دیدار به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم خوش آمدید؛ یاد آن روزهایی که آزادگان به کشور بازگشتند را گرامی می داریم؛ آن روزها مردم در استقبال از شما عزیزان سر از پا نمی شناختند و هنوز هم برای ملت همان جا هستید هرچند دائماً نمی شود ابراز احساسات کرد اما همان احساس نسبت به شما عزیزان در دل همه ما وجود دارد و خدمات و مجاهدت های شما مایه افتخار بوده و هست و بنده در یادروز بازگشت آزادگان عزیز خوشآمد عرض می کنم.

نکته ای خدمتتان عرض می کنم، امروزه در بین مجموعه های کشور رسمی باب شده است که نقاط ضعف حاکمیت خود را شناخته ایم و این نقاط ضعف را زیاد می گوییم.

کسی ادعا ندارد که ضعف نداریم و کدام مجموعه حکومتی است که ضعف ندارد و هر که از یک جهت قوی تر است و از یک جهت ضعف دارد اما در کشور ما رسمی شده که نقاط ضعف را زیاد می گوییم؛ خیر، باید نقاط ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار امام جمعه شیراز با جمعی از آزادگان استان فارس

دیدار امام جمعه شیراز با جمعی از آزادگان استان فارس