مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-22فرهنگي

«خانه جنگلی» رونمایی شد/روایت دنیای جانوران برای بچه ها


آیین رونمایی از کتاب «خانه جنگلی» نوشته طاهره عبدالکریمی خلجی با حضور حوریه حافظیان نویسنده و مروج کتاب کودک و نوجوان توسط انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار شد.

- آیین رونمایی از کتاب خانه جنگلی نوشته طاهره عبدالکریمی خلجی با حضور حوریه حافظیان نویسنده و مروج کتاب کودک و نوجوان توسط انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین رونمایی از کتاب خانه جنگلی نوشته طاهره عبدالکریمی خلجی با حضور حوریه حافظیان نویسنده و مروج کتاب کودک و نوجوان توسط انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار شد.

خلجی در ابتدای این نشست گفت: بچه ها به سادگی هر کتاب و هر پند و نصیحتی را نمی پذیرند و به همین دلیل نیاز هست که موضوعات را از طریق روش های دیگری به آنان منتقل کنیم.

در این کتاب داستان خانه ای مرموز با جانورانی متفاوت را روایت کرده ام که هر کدام از شخصیت های آن به نوعی برای غلبه بر ترس تلاش می کنند.

این عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان شمارگان دوری از استبداد روانی و تک صدایی، زنده کردن انگیزه و کنجکاوی مخاطب و بیان رویدادهایی برای پی بردن شخصیت های قصه به اشتباهاتشان را از اهداف تألیف این اثر برشمرد.

حوریه حافظیان نویسنده و مروج کتاب کودک و نوجوان نیز در این نشست گفت: به تصویر درآوردن دنیای جانوران در کتاب خانه ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خانه جنگلی» رونمایی شد/روایت دنیای جانوران برای بچه ها

«خانه جنگلی» رونمایی شد/روایت دنیای جانوران برای بچه ها