مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 12:502023-07-23سياسي

هشدار فرماندار بهمیی به مدیرانی که بی خیال جذب اعتبار هستند


اگر مدیری توانمندی جذب اعتبارات را نداشته باشد و اگر متوجه شوم بودجه به یک اداره فعال دیگر تخصیص می یابد و هیچگونه تعارفی هم نداریم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی: جلسه شورای اداری شهرستان بهمیی به مناسبت هفته دولت و 5 مرداد سالروز تشکیل اولین نماز جمعه در سالن اداره فرهنگ ارشاد برگزار شد.

فرماندار شهرستان بهمیی ضمن تسلیت ایام محرم گفت: از همه ادارات بهمیی که در سفر ریاست محترم جمهور سنگ تمام گذاشتند تقدیر و تشکر می کنم.

علی محمدی افزود: یک ماه دیگر تا هفته دولت باقی مانده که باید از هم اکنون تلاش خود را به کار بنیدیم تا بتوانیم بهترین برنامه ها را برای این مردم در هفته دولت اجرا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین کارهای که باید ادارات انجام دهیم قرار دادن پروژه ها در سامانه ای است که اعلام شده و کمیته برنامه ریزی کهباید از قبل تمام برنامه ها و پروژه ها جهت جذب اعتبارات آماده شده باشند.

محمدی بیان کرد: مشاهده می کنیم که اعتباری برای ادارات در کمیته برنامه ریزی تعریف می شود و در اختیار اداره کل قرار می گیرد اما وقتی بررسی می کنیم این اداره کل در شهرستان هیچگونه کاری انجام نداده است و هنگامی از  اداره کل سوال می کنیم به ما می گویند بدهی قبلی داشتیم و این بودجه به بدهی قبلی اختصاص داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فرماندار بهمیی به مدیرانی که بی خیال جذب اعتبار هستند

هشدار فرماندار بهمیی به مدیرانی که بی خیال جذب اعتبار هستند