مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 09:402023-07-24اقتصادي

منافع شخصی و کمبود خانه، بازار مسکنِ تیران را ملتهب کرده است


منافع شخصی افرادی محدود، بی قانونی در اصناف و کمبود خانه در سال های گذشته بازار مسکن در این شهرستان را ملتهب کرده است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون گفت: منافع شخصی افرادی محدود، بی قانونی در اصناف و کمبود خانه در سال های گذشته بازار مسکن در این شهرستان را ملتهب کرده است.

علی محمدی کیا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دغدغه مردم در تأمین مسکن اجاره ای، رهن و خرید افزایش یافته و قیمت در این حوزه سلیقه ای و روندِ فزاینده بیش از حد معمول پیدا کرده است.

وی افزود: منافع شخصی تعدادی افراد محدود منتج به افزایش قیمت مسکن شده در حالی که قیمت گذاری باید توسط کارشناسان انجام شود.

به گفته فرماندار تیران و کرون، مشاوران املاک وظیفه عقد قرارداد و اجرای قوانین را بر عهده دارند، در حالی که کسبه این اتحادیه قیمت گذاری هم می کنند.

وی اضافه کرد: فروش و اجاره مسکن و مغازه برای اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع بوده و این کار به صورت مستقیم و غیرمستقیم نباید صورت بگیرد و با متخلفان برخورد می شود.

محمدی کیا، خاطرنشان کرد: مدیریت و نظارت بر نرخ مسکن توسط کارگروه رصد و نظارت بر بازار انجام می شود تا از روند فزاینده قیمت جلوگیری شود.

وی با اشاره به کمبود مسکن به دلیل عدم ساخت و سازها و طرح های خانه سازی در گذشته، تصریح کرد: این مشکل با اجرای طرح های سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منافع شخصی و کمبود خانه، بازار مسکنِ تیران را ملتهب کرده است

منافع شخصی و کمبود خانه، بازار مسکنِ تیران را ملتهب کرده است