مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-20بين الملل

انهدام یک شبکه تروریستی در استان دیالی عراق


سرویس امنیت ملی عراق از انهدام یک شبکه تروریستی در استان دیالی این کشور در جریان عملیات برق آسا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، سرویس امنیت ملی عراق، از انهدام یک شبکه تروریستی متشکل از 2 گروه و 5 عضو که بر اساس احکام قضایی تحت پیگرد قانونی بودند خبر داد.

این شبکه تروریستی وابسته به داعش بوده و در میان افراد بازداشتی آن، فردی تحت عنوان فرمانده گروه های تروریستی وابسته به داعش در بعقوبه و الخالص حضور دارد.

سرویس امنیت ملی عراق در بیانیه ای اعلام کرد: عناصر این 2 گروه تروریستی به عضویت خود در داعش و اجرای عملیات های مجرمانه ضدشهروندان و نظامیان عراقی در سال جاری میلادی اعتراف کرده اند.

بر اساس این بیانیه، این دو گروه تروریستی به کاشتن بمب های دست ساز و اقدام به انفجار آن ها در مناطق الکاطون، الخالص، المعلمین و محله التحریر، هدف قراردادن گشتی های پلیس و کارگذاشتن بمب با هدف انفجار منزل یکی از قضات دیالی و برنامه ریزی جهت ترور برخی شخصیت ها و افسران این استان اعتراف کرده اند.

این نهاد امنیتی عراق با اشاره به روند دادرسی این افراد گفت: سخنان آنان طبقه بندی و مرتب شده است و برای اتخاذ اقدامات لازم در حق آنان بر اساس قانون به دستگاه قضایی تحویل داده شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام یک شبکه تروریستی در استان دیالی عراق

انهدام یک شبکه تروریستی در استان دیالی عراق