مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 08:102023-07-25سياسي

تشکیل هیئت های اندیشه ورزی بسیج گامی موثر در رفع مشکلات کارگری و کارفرمایی است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان تشکیل هیئت های اندیشه ورزی بسیج را گامی موثر در رفع مشکلات کارگری و کارفرمایی خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، فرزاد پیشکاری صبح امروز در اولین نشست هیئت اندیشه ورزی سازمان بسیج کارگران که در سالن جلسات اداره کل کار کردستان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت ابا عبدالله الحسین (ع)، تشکیل هیئت های اندیشه ورزی بسیج را گامی موثر در رفع مشکلات کارگری و کارفرمایی خواند و اظهار کرد: هیئت های اندیشه ورزی بسیج با ابتکار و خلاقیت، یاری دهنده دولت در حوزه های گوناگون هستند.

وی با بیان اینکه دشمن با جنگ ترکیبی و جنگ اقتصادی درصدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: خوشبختانه جامعه کارگری و کارفرمایی استان با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با کار و تلاش جهادی و شبانه روزی در مقابل تحریم های اقتصادی ایستادگی کرده و نقش دشمنان را نقش بر آب کرده اند.

پیشکاری با بیان اینکه امروز بصیرت افزایی و روشنگری بیش از هر زمان دیگری لازم بنظر می رسد، افزود: مسوولین باید با جدیت و نظارت بیشتر برای کمک به مردم پای کار باشد و با کار جهادی و شبانه روزی و انقلابی برای رفع مشکلات موجود تلاش نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل هیئت های اندیشه ورزی بسیج گامی موثر در رفع مشکلات کارگری و کارفرمایی است

تشکیل هیئت های اندیشه ورزی بسیج گامی موثر در رفع مشکلات کارگری و کارفرمایی است