مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 12:102023-07-31اقتصادي

نیاز مازندران به 1540 هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن


سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران زمین مورد نیاز مازندران برای طرح نهضت ملی مسکن را هزار و 540 هکتار اعلام و تصریح کرد: تاکنون 132 هکتار زمین در شهرستان های استان تامین شده و بقیه نیز در حال شناسایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، احمد توکلی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن با بیان اینکه سهم مازندران در طرح نهضت ملی مسکن بیش از 155 هزار واحد از سر جمع 4 میلیون مسکن تعهد دولت برای دوره 4 ساله است، اظهار کرد: تاکنون حدود 22 هزار واحد در مرحله تکمیل پروند و معرفی به بانک جهت افتتاح حساب جهت دریافت تسهیلات به بانک ها هستن  و بانک مسکن استان در این بخش خوب عمل کرده است.

وی زمین مورد نیاز مازندران برای طرح نهضت ملی مسکن را هزار و 540 هکتار اعلام و تصریح کرد: تاکنون 132 هکتار زمین در شهرستان های استان تامین شده و بقیه نیز در حال شناسایی است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه 4 شهرک مسکونی نیز در راستای طرح نهضت ملی مسکن در مازندران در حال تصویب است، افزود: وسعت 4 شهرک در حال تصویب حدود 630 هکتار است که کمک زیادی به شتاب اجرایی طرح در استان خواهد کرد.

توکلی با بیان اینکه بیش از 13 هزار واحد نیز در مرحله تغییر کاربری و صدور پروانه قرار دارند، یادآورشد: هم اکنون در سامانه نهضت ملی مسکن 9 هزار و 341 واحد تعریف و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز مازندران به 1540 هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن

نیاز مازندران به 1540 هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن