مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-19ورزشي

مدیرعامل استقلال نباید خودسرانه عمل کند/ فینال زودرس در پیش است


پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی پوشان با یک برد اقتصادی به سه امتیاز دست پیدا کردند گفت: جذب بازیکن جزو وظایف کادر فنی است و مدیرعامل باشگاه نباید خودسرانه عمل کند.

- نصرالله عبداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی یک بر صفر استقلال برابر ملوان بندر انزلی گفت: کار استقلال برابر ملوان گره خورده بود و شاگردان نکونام نتوانستند شرایط را برای پیروزی فراهم کنند اما در نهایت روی یک ارسال به گل برتری رسیدند که اتفاق خوبی نیست.

عبداللهی در خصوص عملکرد تیم ملوان بندر انزلی هم گفت: ملوان یک تیم جوان و پرانگیزه بود شاید اگر پنالتی آنها به گل تبدیل می شد شرایط برای انها فرق می کرد، تیمی که انرژی زیادی داشت، با تمام توان بازی کرد و تلاش می کرد استقلال را محکوم به رفتن به دفاع کند اما یک لحظه غلفت و جوانی این تیم باعث شد ملوانی که خوب مقابل این تیم بازی می کرد نتواند یک امتیاز را هم کسب کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص دیدار چهارشنبه آینده استقلال برابر سپاهان اصفهان گفت: به اعتقاد من این دیدار یک فینال زودرس است بازی که می تواند به سود تیم هایی چون پرسپولیس و گل گهر هم تمام شود سپاهان با تعداد زیادی بازیکن بزرگ و باتجربه به مصاف استقلالی خواهد رفت که نتوانست در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته باشد و نکونام تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل استقلال نباید خودسرانه عمل کند/ فینال زودرس در پیش است

مدیرعامل استقلال نباید خودسرانه عمل کند/ فینال زودرس در پیش است