مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 16:222023-08-15سياسي

قرآن آموزی در استان بوشهر تقویت شود


مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: قرآن آموزی در استان بوشهر تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ خضر فقیه ظهر سه شنبه در نشست تعامل تفاهم و هم اندیشی با اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به یکی از مهم ترین اهداف مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر افزود: نظارت و برگزاری نشست های متعدد با مدیران و مسئولان استانی در راستای محقق کردن مطالبات مردمی از مهم ترین اهداف این مجمع به شمار می رود.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با بیان اینکه قرآن آموزی یکی از مطالبات اصلی انقلابیون است تصریح کرد: شایسته است اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در راستای گسترش قرآن آموزی در مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج اهتمامی ویژه داشته باشد زیرا این مهم از مطالبات اصلی مردمان انقلابی است.

وی در ادامه با اشاره به تقویت هیئت های مذهبی توسط این اداره خاطرنشان کرد: نقش هیئت های مذهبی در تبیین سیره ی اهل بیت و شهدای اسلام در جامعه بسیار اثربخش است و در همین راستا شایسته است در جهت تقویت تمامی هیئت های مذهبی در استان بوشهر تلاشی ویژه شود.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در پایان این نشست با اشاره به ارتقا سطح استعدادیابی مداحان در این استان اظهار کرد: استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن آموزی در استان بوشهر تقویت شود

قرآن آموزی در استان بوشهر تقویت شود