مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-20سياسي

قرارگاه رسانه ای اربعین جنوب شرق کشور آغاز به کار کرد


همزمان با ورود کاروان زائران حسینی از کشور پاکستان، قرارگاه رسانه ای اربعین صداوسیما با هدف انعکاس میزبانی و استقبال از زوار پاکستانی در زاهدان آغاز به کار کرد.

- به گزارش، شامگاه شنبه 28 مرداد ماه همزمان با ورود کاروان زائران حسینی از کشور پاکستان، قرارگاه رسانه ای اربعین صداوسیما با هدف انعکاس میزبانی و استقبال از زوار پاکستانی در نقطه صفر مرزی میرجاوه و ریمدان با شعار یا زینب کبری (س) آغاز به کار کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم و در برنامه زنده تلویزیونی موکب شرقی، با بیان اینکه واقعه عاشورا و مکتب امام حسین (ع) تفسیر قرآن کریم بوده و راه و رسم زندگی را به انسان ها می آموزد، گفت: کار برای اربعین حسینی، یک کار سازمانی نیست، بلکه یک امر معنوی محسوب می شود.

محمد کرمی ادامه داد: باید شرایط را برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی با استفاده از ظرفیت های مردمی به بهترین نحو ممکن مهیا کنیم چرا که این ایام متعلق به مردم است.

وی بیان کرد: با توجه به میزبانی سیستان و بلوچستان از زائران پاکستانی اربعین حسینی، باید درست مدیریت کرده و در این ایام از ظرفیت استان های معین نیز استفاده کنیم.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان افزود: امام حسین (ع) برای احیای دین مبین اسلام قیام کرد و راه آزادگی و بندگی را به مردم جهان نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه رسانه ای اربعین جنوب شرق کشور آغاز به کار کرد

قرارگاه رسانه ای اربعین جنوب شرق کشور آغاز به کار کرد