مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 23:052023-08-20سياسي

مراکز مشاوره وقف در دفاتر ائمه جمعه استان یزد راه اندازی شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به اشراف ائمه جمعه به نیازهای منطقه گفت: مراکز مشاوره وقف باید در دفاتر ائمه جمعه استان راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا صادقی عصر یکشنبه در دیدار با رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه یزد اظهار کرد: نگاه ما به جایگاه ائمه جمعه اعتقادی است.

وی با اشاره به اینکه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه نهادی ارزشی و انقلابی است، بیان کرد: ائمه جمعه همواره مبلغ و حامی سنت حسنه وقف بوده و در احیای این سنت حسنه نقش مؤثری ایفا کرده اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه یزد با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تاکنون هر 9 روز یک وقف جدید رقم خورده است، افزود: مردم ولایتمدار استان یزد بهترین اموال خود را در مسیر پیشرفت قرآن و عترت وقف کردند.

صادقی، یکی از مهم ترین فعالیت های ائمه جمعه در حوزه وقف را اعتمادسازی به کارگزاران وقف عنوان کرد و افزود: اگر مردم توسط معتمدین منطقه که ائمه جمعه مهم ترین این معتمدین هستند، مطمئن شوند که درآمد وقف طبق نیات واقف هزینه می شود، به وقف رغبت بیشتری نشان می دهند.

وی با اشاره به اینکه یکی از نیازهای مهم دفاتر ائمه جمعه، راه اندازی مراکز مشاوره وقف است، گفت: ائمه جمعه به نیاز هر شهرستان واقف هستند و در صورت مراجعه واقفان به شکل مطلوب تری قادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز مشاوره وقف در دفاتر ائمه جمعه استان یزد راه اندازی شود

مراکز مشاوره وقف در دفاتر ائمه جمعه استان یزد راه اندازی شود