مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 16:052023-07-26بين الملل

نظرسنجی؛ 28درصد اسراییلی ها در فکر فرار


طبق نتایج نظرسنجی های رسمی در سرزمین های اشغالی بعد از تصویب بخشی از تغییرات قضایی، 28درصد صهیونیست ها در فکر فرار از اسراییل هستند؛ «بنی گانتز» هم در نظرسنجی های انتخاباتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه های 13و 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی بعد از تصویب بخشی از طرح تغییرات قضایی در کنست با انجام یک نظرسنجی، میزان ترس شهرک نشینان صهیونیست از آغاز جنگ داخلی و افزایش درخواست ها برای ترک اسراییل را نشان داد.

شبکه صهیونیستی آی 24 در گزارشی از نتایج کلی این نظرسنجی ها، به عنوان آخرین مطالعات میدانی در سرزمین های اشغالی نوشت: نتایج نشان می دهد که 28درصد از اسراییلی ها ب دنبال خروج از کشور هستند و حزب بنی گانتز ، معارض بنیامین نتانیاهو همچنان در نظرسنجی های انتخاباتی پیشتاز است.

در ادامه این گزارش آمده است: یک روز پس از تصویب بخشی از طرح اصلاحات قضایی تحت عنوان بند لغو معقولیت ، شبکه 13 رژیم صهیونیستی نشان داد که 56درصد از شهرک نشینان از جنگ داخلی بیم دارند.

 28درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی به دنبال تصویب این قانون، به خروج از کشور فکر می کنند، در حالی که 64درصد این ایده را تایید نکرده اند.

شبکه آی 24 در ادامه گزارشش از این نظرسنجی ها نوشت: با توجه به تعداد کرسی های کنست، حزب اردوگاه ملی به رهبری بنی گانتز 30کرسی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرسنجی؛ 28درصد اسراییلی ها در فکر فرار

نظرسنجی؛ 28درصد اسراییلی ها در فکر فرار