مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-17فناوري

راهکاری برای افزایش عمر باتری گوشی وجود دارد؟


شب به برق زدن  و صبح از برق درآوردن لپ تاپ و گوشی یکی دیگر از بدترین جنایت ها برای باتری دستگاه های الکترونیکی  شناخته می شود؛ به گونه ای که شارژ باتری حدود 6 الی 8 ساعت به طول می انجامد و درنتیجه می تواند عمر مفید باتری را به شدت کاهش دهد.

- ارتقای هر ساله گوشی به جدیدترین و بهترین مدل هوشمند عالی به نظر می رسد اما این اقدام چندان ارزان نیست بنابراین فعالان در حوزه تکنولوژی همواره به کاربران گوشی های هوشمند و سایر وسایل الکترونیکی مجهز به باتری توصیه می کنند که با رعایت برخی نکات می توانند عمر مفید باتری دستگاه های خود را افزایش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از زمانی که صفحه نمایش گوشی های هوشمند بزرگ و بزرگ تر شد و باوجود سایز بزرگ نمایشگرها، گوشی ها نازک شدند و از آن سو نیز کیفیت صفحه نمایش و دوربین آن ها نیز به طور قابل ملاحظه ای بهبود پیدا کرد، مشکل شارژدهی طولانی مدت باتری های گوشی های هوشمند روز به روز پررنگ تر شد.

کاربران بسیاری با وجود رضایت از کیفیت بالای صفحه نمایش و بطور کلی عملکرد گوشی های خود، از زمان بسیار کوتاهی که باتری ها می توانند شارژ نگه دارند، ابراز ناخشنودی می کنند و همواره بر این باورند که پس از مدت کوتاهی، عمر مفید گوشی و دستگاه های الکترونیکی مجهز به باتری آن ها به شدت کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکاری برای افزایش عمر باتری گوشی وجود دارد؟

راهکاری برای افزایش عمر باتری گوشی وجود دارد؟