مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 10:112023-08-02اقتصادي

آغاز عملیات چهاربانده کردن محور همدان - علیصدر


فتح الله توسلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از آغاز عملیات اجرایی ایمن سازی و چهاربانده کردن محور همدان - گل تپه - علیصدر به عنوان یکی از محورهای پرتردد و حادثه خیز استان خبر داد و افزود: این مسیر جاده ای فرعی است که با عرض 60 متر و یک متر شانه خاکی بار ترافیکی بالایی دارد.

وی گفت: عرض کم، نداشتن شانه خاکی، فراوانی تردد، وجود پیچ ها و قوس های زیاد جاده علیصدر را به مسیری پرحادثه تبدیل کرده است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس افزود: یکی از مطالبات اصلی مردم منطقه به ویژه بهار و کبودراهنگ و همدان احداث مسیر بزرگراهی بود اما  پیش نیاز چنین اقدامی اخذ ماده 23 بود.

وی تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته اواخر سال 1400 مجوز کمیسیون ماده 23 را اخذ کردیم و بخشی از اعتبار آن از طریق ماده 23 تامین شد و در پیوست یک بودجه قرار گرفت.

توسلی گفت: در سفر رییس جمهور اعتبار دیگری برای این پروژه دیده شد، مرحله بعد برگزاری مناقصه بود که دو بار برگزار شد اما با توجه به نوسانات قیمت پیمانکاران استقبال نمی کردند تا اینکه امسال مجددا مناقصه برگزار و پیمانکار انتخاب شد.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه به صورت رسمی از امروز آغاز خواهد شد از کلنگ زنی آن با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات چهاربانده کردن محور همدان - علیصدر

آغاز عملیات چهاربانده کردن محور همدان - علیصدر