مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-06اقتصادي

برگشت به کار 1200 نفر با صدور مجدد پروانه بهره برداری معدن کرومیت منوجان


رییس سازمان صمت جنوب کرمان از صدور مجدد پروانه بهره برداری معدن کرومیت فطر آسمینون منوجان خبر داد که زمینه اشتغال 1200 نفر فراهم شده است.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان صمت جنوب کرمان از صدور مجدد پروانه بهره برداری معدن کرومیت فطر آسمینون منوجان خبر داد که زمینه اشتغال 1200 نفر فراهم شده است.

مسلم مروجی فرد در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این سئوال که معدن کرومیت در زمینه اشتغالزایی چه تاثیری برای کاهش نرخ بیکاری در منطقه دارد؟ گفت: برای راه اندازی مجدد هر معدن یا کارخانه ای به ضریب تاثیرگذاری بر اشتغال و اقتصاد منطقه توجه می شود وگرنه بدون این دو مولفه ضمن اینکه بهره بردار جدید استقبال نخواهد کرد، سازمان صمت نیز تعطیلی را بر راه اندازی بدون تحول ترجیح می دهد لذا با طی مراحل قانونی و پیگیری های انجام شده با صدور پروانه بهره برداری از معدن کرومیت فطر آسمینون زمینه اشتغال 1200 نفر فراهم شده است.

وی درباره میزان تولید معدن کرومیت فطر و اینکه چه اقداماتی برای جلوگیری از خام فروشی انجام شده؟ افزود: در این معدن 150 هزار تن سنگ کرومیت تولید می شود و برای جلوگیری از خام فروشی یک کارخانه فروکروم و دو کارخانه کنسانتره کرومیت در کنار آن احداث شده که خوراک مورد نیاز به صورت کامل تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگشت به کار 1200 نفر با صدور مجدد پروانه بهره برداری معدن کرومیت منوجان

برگشت به کار 1200 نفر با صدور مجدد پروانه بهره برداری معدن کرومیت منوجان