مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 18:452023-08-21سياسي

افزایش کاندیداهای مجلس در خراسان شمالی نشانگر پویایی جامعه است


رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی با اشاره به رشد 3 برابری میزان ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس، گفت: این امر نشان دهنده پویایی جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن ناهیدی ظهر دوشنبه در ستاد انتخابات خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: 445 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه خراسان شمالی، پیش ثبت نام کردند که این تعداد نسبت به 140 داوطلب دور قبل، بیش از سه برابر افزایش را نشان می دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: استقبال داوطلبان برای پیش ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی خراسان شمالی همانند سایر استان ها بسیار خوب بود و این نشانگر پویایی جامعه و احساس مسؤولیت مردم است.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از داوطلبان را جوانان تشکیل می دهند، افزود: همچنین 17 درصد کاندیداهای ثبت نام کرده در استان را بانوان تشکیل می دهند که این عدد بالاتر از میانگین کشوری است.

وی تصریح کرد: به لحاظ تحصیلات نیز بیش از 50 نفر از داوطلبان این دوره از انتخابات مجلس خراسان شمالی دارای مدرک تحصیلی دکتری هستند.

ناهیدی انتخابات را فرصتی برای تحقق اراده مردم دانست و خاطرنشان کرد: یکی از مظاهر مردم سالاری دینی و دموکراسی این است که مردم بتوانند سرنوشت خود را رقم بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کاندیداهای مجلس در خراسان شمالی نشانگر پویایی جامعه است

افزایش کاندیداهای مجلس در خراسان شمالی نشانگر پویایی جامعه است