مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-06سياسي

آیا شادی و غم حالت هایی مسری هستند؟


یافته های این مطالعه می تواند به هر یک از ما به عنوان عضوی از جامعه بشری احساس مسئولیت بیشتری بدهد، چرا که دیگر می دانیم اگر با روحیه بد به خانه بازگردیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ به نقل از عصر ایران، شاید کمی تعجب آور باشد اما میزان خوشحالی ما در زندگی تا اندازه زیادی به خوشحالی دوستان دوستانمان یا حتی افرادی که اصلا آنها را نمیشناسیم و ممکن است تنها در خیابان از کنار آنها عبور کرده باشیم بستگی دارد.

شاید شادی همسایه طی چند ساعت بیشتر از روحیه همسرمان در شادی ما تاثیر داشته باشد، مثلا از شنیدن صدای شادی آن ها لبخند بزنید یا حال و هوای شاد آن ها را پای تلفن برای یکی از دوستان خود تعریف کنید.

بله اینجا دقیقا همان جایی است که تحت اثر شادی دیگران قرار گرفته اید و به صورت اتوماتیک حسی از شادی را دریافت کرده اید.

یک مطالعه جدید که گروه بزرگی از مردم را به مدت 20 سال مورد پیگیری قرار داده است، توضیح می دهد: شادی بسیار مسری تر از آن چیزی است که تا پیش از این تصور داشته ایم! آیا به راستی شادی و غم پدیده هایی مسری هستند؟ دکتر نیکلاس کریستاکیس، پزشک و محقق علوم اجتماعی در دانشکده پزشکی هاروارد و نویسنده مطالعه مذکور می گوید: خوشبختی ما فقط به انتخاب ها و اعمالمان طی زندگی بستگی ندارد، بلکه به انتخاب ها و اعمال افرادی که حتی شناخت چندانی از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا شادی و غم حالت هایی مسری هستند؟

آیا شادی و غم حالت هایی مسری هستند؟