مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 21:502023-08-12سياسي

پیش ثبت نام 669 داوطلب نمایندگی مجلس در کردستان


در مدت سه روز اول پیش ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی، 669 داوطلب در پنج حوزه انتخابیه استان پیش ثبت نام کردند.

- مهدی رمضانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در 5 حوزه انتخابیه استان از شانزدهم تا پایان وقت امروز 669 داوطلب برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کرده اند.

به گفته وی، در بازه زمانی یاد شده در حوزه انتخابیه سنندج، کامیاران و دیواندره 178 نفر، سقز و بانه 53 نفر، مریوان و سروآباد 76 نفر، قروه و دهگلان 92 نفر و بیجار 70 نفر، پیش ثبت نام کرده که 429 داوطلب مرد و  نفر  40 زن هستند.

رییس ستاد انتخابات کردستان با بیان اینکه پیش ثبت نام داوطلبان برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس از 16 تا 22 مرداد انجام می شود، گفت: داوطلبان فردا از ساعت 8 صبح تا 18 عصر می توانند اقدام به پیش ثبت نام کنند و اگر در زمان ذکر شده، ثبت نام نکنند، امکان ثبت نام نهایی نیر از آنان سلب می شود.

رمضانی خاطرنشان کرد: داوطلبان برای اطلاع از شرایط عمومی پیش ثبت نام، اطلاعیه های پنجگانه ستاد انتخابات وزارت کشور را مطالعه کنند.

وی افزود: حداقل مدرک تحصیلی برای ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی کارشناسی ارشد یا معادل آن است، ضمن اینکه زمان پیش ثبت نام طبق قانون تمدید نمی شود و داوطلبان تا ساعت 18 روز 22 مرداد فرصت ثبت نام دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش ثبت نام 669 داوطلب نمایندگی مجلس در کردستان

پیش ثبت نام 669 داوطلب نمایندگی مجلس در کردستان