مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-09سياسي

آذربایجان شرقی 549 رسانه دارد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی 549 رسانه دارد و از این حیث بعداز استان تهران دومین استان دارای بیشترین تعداد رسانه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست صمیمی خبرنگاران و تشکل های رسانه ای آذربایجان شرقی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مناسبت روز خبرنگار، در محل تالار خاقانی اداره کل ارشاد استان، برگزار و نمایندگان تشکل های صنفی رسانه ای و خبرنگاران به بیان دغدغه ها و مسائل مربوطه پرداختند.

محمدحسین بلاغی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در این نشست، اظهار کرد: خبرنگاران، دیدبانان جامعه هستند و بخشی از رشد آگاهی جامعه در عرصه رسانه شکل می گیرد.

وی افزود: علم، دانش و فضیلت، مراتب مختلفی دارند اما حوزه رسانه و کنشگران این عرصه و خبرنگاران، نقش اثربخش در مسائل روز و فرهنگ عامه جامعه ایفا می کنند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ استقلال، مطالبه گری و امیدآفرینی رسانه ها، ادامه داد: خبرنگاری، دو رویکرد بیرونی و درونی دارد که رویکرد بیرونی آن شامل اهمیت مسئله خبر و رسانه بوده و بایستی مسائل را در جامعه تبیین کنند و منجر به آگاهی بخشی در جامعه شوند.

بلاغی تاکید کرد: هر سیستم، مدیر و دستگاهی که با جریان خبری، ارتباطی اثربخش و آگاهی بخش داشته و پاسخگو باشد و حتی در ضعف و نقص نیز شفاف ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی 549 رسانه دارد

آذربایجان شرقی 549 رسانه دارد